New medium, türkçesi ile yeni mecre ağırlığını hissetirmeye başladı.Plak firmaları , internete sırt dönemeyeceklerini gayet iyi biliyorlar.Sadece itunes'tan şarkı satmaktan bahsetmiyoruz üstelik.
Geçen yıl , Avril'ın menajerlik işlerini yürüten Nettwerk Managament, youtube'a taze taze girlfriend'in videosunu ekledi.Televizyondan rip'lenmiş cızır cızır kopyalarla uğraşmak yerine kaynağından gelen cillop gibi bir video bulan hayranlar,haliyle bu resmi yayını izlemeyi tercih ettiler.
ßu arada sadık hayranlarının aklına,bu videoyu tüm zamanların en fazla izlenen videosu yapmak geldi.Fan sitelerinin güçlerini birleştirmesi sayesinde kampanya başarılı oldu.Yetmedi " 100 milyonu da geçelim" dediler.Girlfriend bir yıl içinde 100 milyondan fazla izlendi.ßu sırada sayfada reklamlar gösterildi,sponsorların reklamları tıklandı.Hatta videonun "Embed" edilmesi yani başka bir sitede yayınlanması engellendi , böylece izlemek isteyen illa ki reklamları gördü.
Avril youtube'ada deli bir trafik getirdi,elbette bunun maddi getiriside bir hayli tatlı oldu.Nettwerk Managament'in başkanı "Youtube tarafından avril'a ödenecek 2 milyon dolarlık çek var"diyor.
Yeni jenarasyonun müziğe sahip olmayı değil ,istediği zaman ulaşmayı istediğini kavrayan zeki yatırımcılar,youtube'un onlar için engel değil fırsat olduğunuda kavramış gibi görünüyor.ßu yüzden Avril sadece CD satışlarında değil dijital satışlardada zirvede olan isimlerden.